Potencjalny klient szuka w internecie informacji o firmie. Z pewnością zwraca uwagę na to czy firma posiada własną stronę internetową. Jeśli jej nie posiada, jest zaniedbana lub nieaktywna lub po prostu nie działa to z pewnością wpłynie to na jego decyzję zakupową. Firmowa strona www jest kluczowym elementem dostarczania informacji dla osób, które szukają konkretnego i rzeczowego komunikatu bezpośrednio od przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że praktycznie każda firma – nawet ta, która działa jedynie stacjonarnie – ma własną stronę internetową, która jest przynajmniej jej wizytówką i zawiera najbardziej istotne informacje łącznie z możliwością nawiązania kontaktu.
Tworzenie stron internetowych dla firm
Wiele argumentów przemawia za tym, aby stworzyć witrynę internetową na której można zaprezentować ofertę firmową. Pojawia się jednak pytanie – komu zlecić to odpowiedzialne zadanie? Firma 48 Media od wielu lat zajmuje się tworzeniem stron www oraz ich promocją w internecie. Ofertę można sprawdzić na stronie https://48media.pl . To na co warto zwrócić uwagę przy zamawianiu odpowiedniej oferty jest to, aby była ona dostosowana do potrzeb i wymagań klientów – doświadczona firma marketingowa wie w jaki sposób poradzić sobie z tym zadaniem, aby idealnie trafić w gusta i oczekiwania wybranej grupy potencjalnych klientów.
Strona www jako możliwość zaprezentowania portfolio
Doskonałym sposobem na prezentację osiągnięć firmy jest skorzystanie z prezentacji w formie portfolio. Jest to szczególnie dobra opcja dla firm, które zajmują się usługami, na przykład zdjęcia weselne, pieczenie ciast na zamówienie lub zestawy bukietowe z kwiaciarni. Strona internetowa nadaje się do tego celu wprost idealnie. Można poszczególne sekcje strony www podzielić na osobne galerie, które pozwolą potencjalnemu klientowi sprawdzić jak radzi sobie firma w poszczególnych zleceniach. Można w ramach portfolio również zaprezentować nagrody i inne osiągnięcia, które firma zyskała przez lata swojej działalności na rynku.
Bezpośredni kontakt z firmą
To bardzo wygodny sposób na sprawienie, aby potencjalny klient pozostawił dane kontaktowe, wysłał zapytanie poprzez formularz, zapisał się do newslettera, sprawdził numery telefonów, adres lub nawet linki do profili w popularnych serwisach społecznościowych. Otwartość i dostępność firmy buduje się poprzez umożliwienie kontaktu z użyciem różnych jego form. Z pewnością klient będzie bardziej usatysfakcjonowany jeśli ma możliwość wysłania zapytania za pomocą jednej z jego ulubionych form kontaktu.