Kategoria toreb reklamowych jest bardzo szeroka – możemy w niej znaleźć zarówno produkty używane w celach biznesowych, jak i artykuły przydatne w czasie wolnym. Niezależnie od profilu naszego przedsiębiorstwa i potrzeb naszych klientów, wybór torby jako materiału reklamowego z logo naszej firmy na pewno będzie trafioną decyzją.
Dlaczego torby reklamowe to dobra inwestycja?
Przede wszystkim ich zastosowanie jest wszechstronne – nieważne, czy wybierzemy torby termiczne, czy małe papierowe torebki prezentowe, nasze logo stanie się obecne w przestrzeni publicznej. Będzie więc zwracało uwagę nie tylko klientów, ale i osób postronnych. To natomiast szansa na rozpropagowanie naszej marki i zdobycie nowych klientów.
Kolejnym plusem jest możliwość wielokrotnego użycia tego typu produktów, co jest bardzo praktyczne i proekologiczne. Coraz mniej firm inwestuje w jednorazowe reklamówki z plastiku, obecnie częściej stawia się na:
- tworzywa biodegradowalne,
- surowce nadające się do recyklingu (np. włóknina non woven),
- materiały naturalne typu bawełna, len, juta itd.,
- artykuły wykonane z materiałów odzyskanych w procesie recyklingu (papier pozyskany z makulatury, 100 % tworzywo polipropylenowe).
Torba na zakupy z naturalnych tworzyw – juty, lnu i bambusa
Oczywiście nie wszystkie torby są wykonane z wyżej wymienionych surowców, nie zawsze jest to po prostu możliwe. Ale już fakt, że jedna torba może nam służyć przez wiele miesięcy, a nawet lat to duża zmiana na plus. Duży wybór toreb reklamowych znajdziesz pod adresem: https://www.tampogadzet.pl/c/torby.
Składana i pojemna torba termoizolacyjna z dodatkową kieszonką
Czego potrzebuje nasza firma, czyli jak wybrać najlepszy dla nas rodzaj toreb
Zanim podejmiemy decyzję o zamówienie czy zakupie konkretnych materiałów reklamowych, powinniśmy się zastanowić czego tak naprawdę potrzebuje nasza firma i jakie będzie przeznaczenie konkretnych produktów. Poniżej podajemy kilka sugestii dotyczących wyboru odpowiedniego rodzaju toreb w zależności od naszego zapotrzebowania i branży, w jakiej działamy.
- Jeśli nasza firma działa w branży gastronomicznej świetnym wyborem będzie zakup toreb termicznych, w których możemy dostarczać jedzenie na wynos. Sprawdzą się też torebki papierowe, w których umieścimy konkretne zamówienia.
- W handlu sprawdzą się zarówno torby reklamowe papierowe z nadrukiem, jak i te wielokrotnego użytku, wykonane z włókniny, bawełny itd.
- Firma z produktami handmade może wykorzystać potencjał najrozmaitszych toreb nie tylko jako miejsce na swoje logo. Różne modele toreb czy plecaków stanowią świetną bazę do stworzenia autorskiej serii z ciekawymi grafikami lub toreb z logo i hasłem nawiązującym do organizowanej właśnie kampanii.
- Wiele firm organizuje różnego rodzaju akcje lub konkursy wewnątrz firmy, lub tworzy specjalne paczki dla pracowników np. z okazji świąt, przyjęcia nowego pracownika czy innych wydarzeń. Tutaj mamy spore pole do popisu – torby plażowe reklamowe na lato, torby sportowe, małe torby termiczne do przynoszenia do pracy lunchboxów lub mini torba z zestawem flamastrów dla najmłodszych.
Mini torba SHOOPIE z tworzywa non woven – świetny prezent dla kreatywnych milusińskich
- Dla osób zatrudniających przedstawicieli handlowych atrakcyjnym rozwiązaniem jest nadruk logo na torbach, w których reprezentant firmy nosi np. laptopa lub dokumenty. Będzie to wyglądało estetycznie i profesjonalnie oraz potwierdzi, że dana osoba rzeczywiście jest pracownikiem naszej firmy.
Na takiej eleganckiej torbie na laptopa logo firmy będzie się dobrze prezentowało
Podsumowanie
Wszyscy używamy toreb na co dzień – podczas wykonywania obowiązków zawodowych, wycieczek oraz aktywności w czasie wolnym, zakupów i wielu innych okazji. Możemy więc wykorzystać ten fakt i reklamować swoją firmę umieszczając na nich swoje logo. Niezależnie, czy zdecydujemy się na eko torby z nadrukiem, czy wygodne i praktyczne torby turystyczne, nasi klienci czy pracownicy na pewno docenią tego typu funkcjonalny gadżet reklamowy.