Ściana LED – nowoczesne powierzchnie reklamowe w przestrzeni miejskiej

Ściany LED to duże ekrany złączone z wielu mniejszych modułów, pozwalające na wyświetlanie filmów na sporej powierzchni. Często są wykorzystywane jako nośnik reklamowy ze względu na swoją efektowność, skutecznie przyciągającą uwagę odbiorców. Jakie są ich zalety i w jaki sposób je zamówić?

Ściany ledowe – co je wyróżnia?

Przy tworzeniu ścian wizyjnych, czyli dużych przestrzeni, na których wyświetlane są materiały filmowe lub graficzne, tradycyjnie wykorzystuje się ekrany LCD. Alternatywą dla tego typu rozwiązania są ekrany LED, które posiadają nieco większe możliwości i niższe ograniczenia od ich poprzedników. Dzięki nim można stworzyć wyjątkowy nośnik reklamowy, jakim jest ściana LED.

Ściany ledowe, dzięki wykorzystaniu modułowych ekranów opartych na technologii diod elektroluminescencyjnych, mogą osiągać bardzo duże rozmiary, a także różnorodne kształty. Dzięki temu możliwe jest stworzenie zupełnie spersonalizowanych konstrukcji, dostosowanych do danego wnętrza i oczekiwań klienta. Ze względu na specjalną budowę ekranu z wykorzystaniem diod LED, krawędzie modułów nie są widoczne na ścianie wizyjnej – obraz jest jednolity, dzięki czemu jest łatwy w odbiorze i estetyczny.

Ekrany ledowe zapewniają doskonały kontrast i bardzo wyraziste kolory, włącznie z czarną barwą – dzięki temu obraz ma bardzo wysoką jakość i jest świetnie widoczny nawet w trudnych warunkach, np. ostrym świetle dziennym. Sprawia to, że mogą być wykorzystane zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz, w instalacjach audiowizualnych zamieszczonych w przestrzeni miejskiej.

Ściany LED są proste w montażu i bardzo trwałe, dzięki czemu są opłacalnym rozwiązaniem. Istnieje wiele sposobów ich zamocowania, np. do ściany lub na konstrukcji przytwierdzonej do podłogi. Mogą być również mobilną instalacją dzięki ruchomej konstrukcji podłogowej, co pozwala na wykorzystanie ich także na okolicznościowych wydarzeniach – dzięki temu możliwe jest wynajęcie ściany LED na wesele.

Ekrany LED – najskuteczniejszy nośnik reklamowy

Ściana ledowa to jeden z najbardziej efektownych sposobów na reklamę. Duży ekran, na którym można wyświetlać dowolne treści w bardzo wysokiej jakości, z dużym powodzeniem przyciągnie uwagę odbiorców, niezależnie od umiejscowienia. Będzie stanowił świetny nośnik treści marketingowych zarówno we wnętrzach, np. w galeriach handlowych i sklepach, jak i na zewnątrz. Dzięki rozmiarom oraz przyciągającej spojrzenie formie będzie miał bardzo duży zasięg i sprawi, że reklama dotrze do wielu odbiorców równocześnie.

Jakie parametry są najważniejsze przy wyborze ekranów ledowych?

Ściany LED są wykonywane z wielu modułowych ekranów, które występują w wersjach o różnej rozdzielczości. To właśnie na ten parametr powinniśmy zwrócić uwagę przy zamawianiu instalacji audiowizualnej tego typu, od niego bowiem zależy, czy obraz będzie odpowiednio czytelny dla odbiorców. Im bliżej odbiorcy będzie znajdował się ekran, tym jego rozdzielczość powinna być większa – dzięki temu obraz będzie o wiele wyraźniejszy. W przypadku ścian wizyjnych znajdujących się w sporej odległości od widzów, można zastosować modele o mniejszej rozdzielczości, a więc mniejszej ilości większych diod.

Ekrany tego typu można zamówić w profesjonalnych sklepach, zajmujących się sprzętem audiowizualnym. Warto skorzystać z usług doświadczonej firmy, która doradzi co do wyboru odpowiedniego wyposażenia oraz zaproponuje cały wachlarz rozwiązań, odpowiadających oczekiwaniom pod względem ceny i jakości.