KPP w Ciechanowie: Konkurs na policjanta, który pomógł mieszkańcom
Czy znasz policjanta, który swoją postawą i zaangażowaniem zasłużył na wyjątkowe wyróżnienie? Jest szansa, aby docenić jego działania dzięki konkursowi "Policjant, który mi pomógł".
  1. Konkurs organizowany przez Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji ma na celu promowanie zaangażowania funkcjonariuszy w pomoc osobom krzywdzonym.
  2. Funkcjonariusze, którzy wykazują się profesjonalizmem oraz empatią, mogą być zgłoszeni przez osoby indywidualne, instytucje lub organizacje.
  3. Nominacja do konkursu stanowi potwierdzenie społecznego uznania i przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku policji.
  4. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2024 roku, a zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Konkurs "Policjant, który mi pomógł" nie tylko umożliwia społeczności lokalnej wyrażenie wdzięczności, ale również stanowi formę oceny i refleksji nad działaniami policji w kontekście indywidualnej pomocy. Jest to okazja do pokazania, że działania jednostek mają realny wpływ na bezpieczeństwo i jakość życia obywateli.

Każdy zgłoszony kandydat zostanie oceniony przez specjalnie powołaną Komisję, w skład której wchodzą przedstawiciele Biura Prewencji oraz laureaci poprzednich edycji konkursu. W procesie wyboru laureatów kluczowe będzie ich zaangażowanie w działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa oraz pomoc ofiarom przestępstw.

Zachęcamy więc do zgłaszania tych policjantów, którzy swoją pracą pokazują, że prawdziwe zaangażowanie w służbę nie ogranicza się tylko do codziennych obowiązków, ale też przechodzi w sferę realnego wpływania na życie społeczności. To właśnie oni każdego dnia tkają bezpieczną społeczną sieć, na której możemy polegać.


Źródło: KPP w Ciechanowie